\r\n

 

\r\n

سقف کشسانشرکت تولید کننده سقف کشسان:

\r\n

اولین موضوع برای اجرای سقف کشسان انتخاب شرکت مناسب است که این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا شرکتهای واسطه زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند، طبیعتا با انتخاب شرکتهای واسطه سقف سه بعد کشسان قیمت تمام شده بالاتری برای شما رقم می خورد و معلوم نیست جنسی که به شما ارائه می دهد اصل باشد یا گارانتی لازم را داراباشد.

\r\n

 

\r\n

متریال استفاده سقف کشسان (سقف سه بعدی)

\r\n

برمی گردیم به تاریخجه سقف کشسان که اولین بار شرکتی در فرانسه به نام باریسول آن را رو نمایی کرده است که از الیاف پی وی سی نسوز ساخته شده است و دور سقف کشسان را با نواری به نام هارپون پوشانده اند تا داخل پروفیل به خوبی جفت شود و در کشش مقاومت لازم را داشته باشد. پس با این توصیف می توان گفت بهترین جنس این سقف های کشسان متعلق به شرکت باریسول فرانسه می باشد که در ادامه روند تولید برژیک چین و آلمان هم به تولید پارچه سقف کشسان پرداخته اند.

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

دومین موضوع در متریال سقف کشسان جنس هارپون یا همان نوار دور پارچه سقف کشسان است که میزان کشش آن دقیقا باید مانند کشش پارچه سقف کشسان عمل نماید تا باگی بوجود نیاید هنگام نسب سقف سه بعدی تا طول عمر بالای ده سال داشته باشد که معمولا بهترین جنس آن فرانسه و چین هستند.

\r\n

 

\r\n

سومین موضوع در متریال سقف کشسان نوع چاپ برروی سقف های پرینتی می باشد که انواع چاپ های صنعتی را ساپرت می کنند اما چاپی که برای ماندگاری بالا و تحمل سقف را دربرابر اشعه یووی خورشید بالا می برد تنها چاپ یووی هست که کمتر شرکتهایی این دستگاه صنعتی چاپ را دارا می باشند پس در هنگاهم تهیه سقف کشسان چاپی حتما داخل فاکتور قید شده باشد با چاپ یووی رنگ پاشی شده است .

\r\n

 

\r\n

چهارمین موضوع در متریال سقف کشسان جنس پروفیل یا سازه نگهدارنده سقف است. معمولا از سازه های فلزی یا پلاستیکی ساخت روس استفاده می شود که مقاومت بالای دربرابر کشش سقف دارند و در مکانهایی که نیاز به خک کاری است به خوبی عمل می کنند. برخی از شرکتهای ایرانی در اصفهان تولید این سازه ها را انجام داده اند ولی از استانداردهای لازم بهره نمی بررند و مقاومت لازم را دارا نیستند که باعث شده اند سقفهای بسیاری از دور خارج بشوند.

\r\n

 

\r\n

سقف کشسان

\r\n

 

\r\n

نتیجه می گیریم که شرکتی که طرف قرار داد برای اجرای سقف کشسان شما است حتما اعتبار کافی را داشته باشد تا متریال مرغوب را در پروژه ها اجرا نماید و بتواند گارانتی ده ساله در فاکتور به کارفرما ارائه دهد.

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

 

 

اخبار و مقلات مرتبط با کفپوش سه بعدی - سقف کشسان - پوستر دیواری و چاپ استیکر و پوستر