\r\n

 اسلب چیست؟

\r\n

اسلب میز رزینی اسلب برش چوب یا سنگ است به نوعی که تمامی رگه های چوب یا سنگ به خوبی مشخص شود و طرح رگه دار بسیار زیبایی به ما بدهد که ما در سایت لوتوس و میز رزینی از اسلب چوب استفاه می کنیم. لایو اج اصطلاحی است در رابطه اسلب های چوبی بیشتر کاربرد دارد و به اسلب هایی گفته می شود که حالت طبیعی و وحشی خود درخت را حفظ کرده و برش نخورده باشند.تنوع اندازه و رنگ اسلب چوبی به اندازه تنوع درختان روی زمین است. اسلب چوبی از نظر اندازه و طرح و نقش بسیار متنوع هستند. هر اسلب خصوصیات و کاراکتر خاص خود را دارد. هر درخت داستانی برای گفتن دارد.

\r\n

موارد استفاده اسلب:

\r\n

از این اسلب  می توان به عنوان میز رزینی، لوستر، شلف، میز غذا خوری، میز کنفرانس، کانتر، میز های عسلی و ... استفاده کرد. استفاده از اسلب های چوبی به دلیل زیبایی خاص و منحصر به فردی که دارند موجب گرم تر شدن فضای شما خواهند شد. 

\r\n

 نکات خرید اسلب:

\r\n

 در هنگام خرید اسلب های چوبی باید در نظر داشته باشید که توجه به چند نکته بسیار حائز اهمیت است. 1- در زمان خرید مطمئن شوید که اسلب خشک باشد چند سالی خشک شده باشد. اهمیت خشک بودن اسلب بدلیل آن است که در صورت مرطوب بودن امکان رشد حشرات مختلف وجود داردو دفرمه شدن تنه درخت. همچنین زمانی که اسلب خشک باشد تغییر شکل نمی دهد در حالی که اسلب های مرطوب در صورت خشک نشدن اصولی اصطلاحا تاب بر می دارد.2- در زمان خرید اسلب باید به آن توجه کنید عاری بودن اسلب از هر نوع حشره ای است. این حشرات به خصوص موریانه ها می توانند عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشند.

\r\n

 علت قیمت بالای اسلب

\r\n

شاید در نگاه اول قیمت این اسلب ها بسیار بالا تر از حد انتظار به نظر برسد. اما در واقع وقتی به چیزی که می خرید نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که نه تنها قیمت این اسلب ها بالا نیست بلکه بسیار ارزان تر از چیزی که باید باشند به فروش می رسند. برای مثال درختی که بعد از 200 تا 300 سال زندگی زیر باد و باران و آفتاب ریشه دوانده و ذره ذره رشد کرده تا به این اندازه رسیده سرانجام قطعه قطعه شده و به دست ما رسیده است. هر اسلب از این درخت بخشی از این تاریخ چند صد ساله است که نمی توان روی آن قیمت گذاشت. 

\r\n

انواع اسلب های مناسب برای میز رزینی

\r\n

1- زیتون

\r\n

2- گز

\r\n

3- گردو

\r\n

4- افرا

\r\n

5-سرو

\r\n

6- کاج روسی

\r\n

قیمت اسلب برای میز رزینی

\r\n

معمولا اسلب های برش خورده براساس زیبای تعداد و نوع برش آن قیمتهای متفاوتی دارند که در آخر فروشنده تایین کننده قیمت آن است شرکت لوتوس بسته به آموزش میز رزینی که هر ماه در حال برگذاری آن است. برای کاراموزان و مشتریان اسلب های مناسب با قیمت معقول تهیه و برش زده است . در صورت نیاز می توانید با تلفنهای پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید تا اشکال مختلف اسلب را برای شما همراه قیمت برای شما ارسال نماییم .

\r\n

 

\r\n

 

 

اخبار و مقلات مرتبط با کفپوش سه بعدی - سقف کشسان - پوستر دیواری و چاپ استیکر و پوستر