\r\n

قالب سنگ مصنوعی قالبهای سنگ مصنوعی متناسب با نوع قالب و متریال سنگ طراحی و تولید می شوند مثالا برای سازه های سنگین از قالب abs بیشتر استفاده می شود و قالب های سیلیکونی  بیشتر برای طرح های ظریف مورد استفاده قرار می گیرد که انواع قالب سنگ مصنوعی عبارتند از : 1- قالب سنگ مصنوعی سیلیکونی  2- قالب سنگ مصنوعی پی وی سی  3- قالب سنگ مصنوعی  لاستیکی 4- قالب سنگ مصنوعی  abs. که این قالب ها اکثرا قالب های یک طرفه یا همان قالبهای یک کف هستند. در این مقاله توضیحی درباره انواع قالبها و نحوه استفاده داده خواهد شد .

\r\n

 

\r\n

قالب سیلیکونی سنگ مصنوعی

\r\n

یکی از محبوب ترین قالبهای جواهر سازی و سنگ مصنوعی است بخاطر ساخت راحت این قالب حتی در محیط منزل طرفداران زیادی دارد. مزیت این قالب تولید آسان و قالبهای ظریف می توانید از داخلش در بیاورید  اما بدلیل قیمت بالای مواد سیلیکون در ایران توجیح اقتصادی زیادی ندارد برای ساخت سنگ مصنوعی .

\r\n

 

\r\n

قالب pvc سنگ مصنوعی

\r\n

این قالب از مواد گرانولی و کربنات کلسیم ساخته می شود و شما می توانید حتی در منزل قالب pvc را تولید نمایید از مزیتهای این قالب قیمت تمام شده پایین مواد قالب است و نرمی خاص این قالب که به قالب دنبه ای هم مشهور شده است معایب این قالب عدم استفاده از سازه های سنگین است زیرا این قالب نرم است و متریال سنگ مصنوعی سنگین می تواند این قالب را دفرمه نماید و لی باتوج به ابعاد کوچک سنگ نانو و سنگهای دکوراسیون داخلی می توان به خوبی از این قالب استفاده کنید. ساخت این نوع قالب در آموزش سنگ مصنوعی لوتوس هر دوهفته برگذار می شود.

\r\n

 

\r\n

قالب لاستیکی سنگ مصنوعی

\r\n

 قالبی شبیه لاستیک معمولا به رنگ مشکی که فقط در محیط کارخانه ای تولید می شود و مناسب برای خط تولید انواع سنگهای مصنوعی است طول عمر بالای قالب سبب شده بیشتر کاراموزان شرکت از این قالب استفاده کنند علاوه بر این مزیتهای فوق متریال سنگ مصنوعی به راحتی از داخل این قالبها خارج می شود  ولی از جمله معایب این قالب به مرور زمان اگر خوب شسته نشود یا در نوز مستقیم آفتاب قرار گیرد رنگ به متریال سنگ مصنوعی می دهد که این باعث بی کیفیت شدن سنگها در مدت زمان می شود با استفاده درست و شستشو مداوم این قالب بصرفه است .

\r\n

 

\r\n

قالب abs سنگ مصنوعی

\r\n

 قالبی سبک و قیمت پایین که طول عمر زیادی دارد اما در آوردن متریال سنگ مصنوعی بدون استفاده از روغن سیلیکون یا پارافین امکان پذیر نیست این قالب در محیط کارخانه تولید می شود و از مواد کامپوزیتی ساخته شده است قالبی بصرفه و ارزان برای ایجاد یک خط تولید متوسط .

\r\n

 

\r\n

شرکت لوتوس در راستای هدف خود راهکارهای تولید و آموزش سنگ مصنوعی را با استفاده از این قالبها و بکارگیری مشاورین با تجربه و مدرس نمونه در این دپارتمان از صفر تا صد در دست دارد و از هرگونه کمک به همکاران عزیز در زمینه استفاده از انواع قالب ها و تولید سنگ مصنوعی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

\r\n

 

\r\n

برای تهیه انواع قالب ها یا مواد تولید قالب سنگ مصنوعی از جمله رزین آلفا - گرانول - کربنات کلسیم و غیره می توانید با کارشناسان شرکت یا از بخش فروشگاه لوتوس اقدام بفرمایید.

\r\n

 

\r\n

قالب  سنگ مصنوعی براساس نیاز بازار طراحی شده اند اگر شما قسط طراحی قالب خاص از سنگ مصنوعی را دارید می توانید در کلاسهای کارگاهی آموزش سنگ مصنوعی شرکت لوتوس ثبتنام بفرمایید تا شما را با قالبهای pvc آشنا کنیم تا باشد راز ساخت قالب در خانه  بیاموزید .

\r\n

 

\r\n

برای راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی می توانید با کارشناسان فروش شرکت لوتوس تماس حاصل بفرمایید.

\r\n

 

\r\n

 

 

اخبار و مقلات مرتبط با کفپوش سه بعدی - سقف کشسان - پوستر دیواری و چاپ استیکر و پوستر