\r\n

 

\r\n

قالب های لاستیکی سنگ مصنوعی نوعی قالب با جنس لاستیک فشرده می باشند که معمولا برای سنگهای نیمه سنگین استفاده می شوند این نوع قالب در کارخانه ها با دستگاه های پرس و تزریق ساخته می شود و در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته می شود.

\r\n

خصوصیات قالب لاستیکی سنگ نانو یا دکوراتیو

\r\n

اصول ساخت قالب لاستیکی سنگ مصنوعی بر پایه لاستیک ضد سایش است که توان بالا و طول عمر متناسبی دارد بشرط اینکه بعد از هربار استفاده بخوبی شسته شود و در نور مستقیم خورشید قرار نگیرد. دیگر خصوصیات قالب لاستیکی سنگ مصنوعی صرفه جویی در زمان است بله صرفه جویی شما می توانید سنگ مصنوعی خود را در عرض 20 دقیقه از قالب به راحتی و آهسته خارج کنید.

\r\n

 

\r\n

قالب لاستیکی سنگ مصنوعی        قالب لاستیکی سنگ مصنوعی         قالب لاستیکی سنگ مصنوعی  

\r\n

معایب قالب لاستیکی سنگ مصنوعی

\r\n

1- مقاومت کم در برابر نور مستقیم خورشید

\r\n

2- در صورت عدم نظافت با جت واش به مرور سیاهی به سنگ شما پس می دهد.

\r\n

روش استفاده از قالبهای لاستیکی :

\r\n

 این قالبها نیازی به پارفین یا اسپری سیلیکنی ندارند به همین دلیل در هزینه های شما صرفجویی می شود برای قالب گیری  ابتدا قالب لاستیکی خود را در جای تراز قرار می دهید سپس مواد تولیدی را به آرامی بدونه اینکه حباب بگیرد از گوشه قالب لاستیکی وارد قالب میریزید تا قالب کاملا پر شود سپس در جای با دمای 28 تا 37 درجه به مدت 20 دقیقه اجازه می دهید سنگ مصنوعی محکم شود و قالبها را به آرامی از گوشه حرکت می دهید تا سنگ جداشود شایان ذکر است ور مناطق رطوبتی مانند حاشیه دریای خزر این زمان کمی بیشتر بماند نا سنگها در هنگام خارج شدن از بین نروند.

\r\n

قالب لاستیکی سنگ مصنوعی

\r\n

تیم لوتوس با در اختیار داشتن واحد تولید قالب سنگ مصنوعی میتواند نیاز قالب نمایندگان و مشریان خود را در زمینه تامین انواع قالبهای ای بی اس و قالب های لاستیکی فشرده رفع نماید. تولدیو و فروش و ارسال به تمامی نقاط ایران در راستای بهینه سازی فروش قالب انجام گرفته است و تمامی محصولات قالب لاستیکی شرکت دارای گارانتی شش ماه هستند. 

\r\n

 

\r\n

برای سفارش انواع قالب لاستیکی سنگ مصنوعی می توانید با شماره های شرکت و فروشگاه قالب لوتوس ارتباط برقرار بفرمایید .

\r\n

 

\r\n

قالب های لاستیکی سنگ مصنوعی براساس نیاز بازار طراحی شده اند اگر شما قسط طراحی قالب خاص از سنگ مصنوعی را دارید می توانید در کلاسهای کارگاهی آموزش سنگ مصنوعی شرکت لوتوس ثبتنام بفرمایید تا شما را با قالبهای pvc آشنا کنیم تا باشد راز ساخت قالب در خانه  بیاموزید .

\r\n

برای راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی می توانید با کارشناسان فروش شرکت لوتوس تماس حاصل بفرمایید.

\r\n

 

\r\n

 

 

اخبار و مقلات مرتبط با کفپوش سه بعدی - سقف کشسان - پوستر دیواری و چاپ استیکر و پوستر