\r\n

 

\r\n

رزین سنگ مصنوعی گروه تولیدی لوتوس  با تکیه به دانش شیمی موفق به تولید نوعی رزین شده است که متناسب برای اجرا سنگ مصنوعی است و با تکه به این دانش تولید سنگ مصنوعی به روش جدید را آغاز کرده ایم . مواد به کار رفته در تولید محصولات زرین لوتوس از قبیل نانو رنگی باعث عایق بودن این محصول می شود. از دیگر مزیت های رزین سنگ مصنوعی لوتوس وجود برجستگی هایی درپشت نما (اسکوپ) می باشد که این عمل قدرت چسبندگی آن راچندبرابر می کند واز طرفی ایمنی آن رانیز دوچندان می کند. سنگهای مصنوعی زرین دارای جذب آب کمتر از 3% می باشد.این شرکت در تولید محصولات خود از الیاف و مواد سبک وزن استفاده کرده است بطوریکه وزن آن یک سوم وزن نمونه های طبیعی مشابه می باشد. تولید سنگ مصنوعی در اندازه های مختلف از دیگر اقدامات گروه تولیدی ما می باشد.

\r\n

آموزش سنگ مصنوعی

\r\n

شرکت لوتوس با در نظر گرفتن پیشرفت دانش سنگهای مصنوعی خود هر ماه آموزشی برای  ارتقاع دانش سنگ مصنوعی برگذار می کند که مراحل تولید تا اجرا ، نحوه قالب سازی  سنگ مصنوعی  و نوع رنگ سازی سنگ مصنوعی رزینی را کاملا در یک روز اموزش تضمینی مرور می کند همراه با مدرک پایان دوره توسط شرکت به کارآموزان برگزارمی کند.

\r\n

1- آشنای با ابزار سنگ مصنوعی

\r\n

2- روش همگن سازی مواد سنگ مصنوعی

\r\n

3- نحوه قالب گیری

\r\n

4- اجرا رنگ دانه در سنگ مصنوعی

\r\n

5- نحوه اجرا روی دیوار و اجرای رزین سنگ

\r\n

 

\r\n

 فروش مواد اولیه سنگ مصنوعی

\r\n

شرکت لوتوس به استحضار می رساند که تمامی محصولات تولید سنگ مصنوعی را کاملا بومی سازی کرده است و در اختیار کارآموزان خود قرار می دهد تا باشد که گروه بزرگی برای اجرای سنگ مصنوعی رزینی بوجود آید . متقاضیان خرید مواد اولیه  سنگ مصنوعی میتواند با شرکت تماس حاصل نمایند تا از لیست مواد اولیه  باخبر بشوند.

\r\n

رزین آلفا سنگ مصنوعی

\r\n

متریال پایه سنگ مصنوعی

\r\n

انواع قالب های سنگ مصنوعی

\r\n

پودر رنگ پایه آب مخصوص رزین آلفا

\r\n

 

\r\n

موارد کاربرد: تولید سنگ های مصنوعی تولید بتن های پیش ساخته با مقاومت مکانیکی بالا تولید موزاییک های باضخامت کمتر ومقاومت بیشتر تولید سمنت پلاست تولید بتن باکیفیت ومقاومت مکانیکی بالا تولید کفپوش بامقاومت بالاتر

\r\n

 

\r\n

مزایا: سهولت اجرا افزایش بسیار زیاد اسلامپ یا روانی بتن کاهش هوای اضافی بتن تا حداکثر 70 درصد کاهش اب مصرفی از 10 تا 20 درصد سازگاری با انواع سیمان مصرفی در بتن سهولت پمپاژ و کاهش استهلاک تجهیزات پمپاژ افزایش بسیار زیاد مقاومت فشاری بتن کاهش نفوذپذیری بتن کاهش ویبراتور بتن کاهش زمان بتن ریزی

\r\n

 

 

اخبار و مقلات مرتبط با کفپوش سه بعدی - سقف کشسان - پوستر دیواری و چاپ استیکر و پوستر