\r\n

 استفاده از انواع متریال برای سقفهای کاذب بسیار پر دردسر است، هزینه  و وقت بر است  با تولید سقف کششی از جنس پی وی سی نسوز کار دکوراسیون و سقف کاذب بسیار جذاب تر و بی دردسر تر انجام خواهد گرفت سقف های کششی  یا همان سقف باریسول طول عمر بالا و زیبایی منحصر به فردی دارند.

\r\n

 

\r\n

سقف کششی چیست؟

\r\n

 با بوجود آمدن نایلون مخصوصی بر پایه پلی ونیل کلراید شرکتهای دکواتیو توانسته اند سقف کششی یک پارچه جدیدی وارد بازار نمایند که خصوصیات حاض اهمیتی را دارا باشند، که از جمله این خصوصیات مقاوت در برابر حرارت و قابلیت چاپ سه بعدی یا همان پرسپکتیو را دارند. سقف کشسان نصب آسان و سرعت انجام پروژه با طرح های منحصر به فرد را به ارمغان آورده است در ادامه مطلب به انواع سقف کشسان یا همان سقف کششی یا سقف سه بعدی می پردازیم.

\r\n

 

\r\n

 

\r\n
\r\n
\r\n

دسته بندی سقف کششی

\r\n

1- سقف کششی براق (لاکر)

\r\n

2- سقف کششی نورگذر (ترنس)

\r\n

3- سقف کششی مات

\r\n

4- سقف کششی ساتن ( بین مات و براق )

\r\n

5- سقف کششی پارچه ای ( ابریشمی یا مخمل )

\r\n

6- سقف کششی آینه ای

\r\n

7-سقف کششی آسمان مجازی

\r\n
\r\n
سقف کشسان
\r\n
\r\n

 

\r\n
\r\n
آسمان مجازی
\r\n
\r\n

مزیتهای سقف کششی

\r\n

1-سقف کششی سبک است.

\r\n

2- نصب سقف کششی آسان است.

\r\n

3- سقف کششی نسوز است

\r\n

4-سقف کششی بدونه بو و ضد گرد و قبار است

\r\n

5- سقف کششی قابل شستشو است

\r\n

6- قیمت مناسب نصبت به سایر سقفهای کاذب و عمر بالای ده سال

\r\n

7-سقف کششی دارای تنوع بسیار بالا در چاپ است.

\r\n
\r\n
\r\n

 

\r\n
\r\n
\r\n

روش نصب سقف کششی

\r\n

اصول نصب سقف کششی بسیار ساده است و بی دردسر و احتیاج به مهارت اجرا کننده دارد زیرا سقف کششی امکان دارد در زمان جای گذاری دچاره پارگی شود. با استفاده پروفیل نگاه دارنده در اطراف دیوار یا سقف می توان پایه ای مناسب برای نگاه داری این سقف  کششی داشته باشید که توسط این نوع پروفیل پارچه کششش شما با استفاده از گرمای که از فاصله یک متری به آن تابیده می شود سقف کش آمده ودر جای مناسب پروفیل قرار می گیرد و باعث بوجود آمدن یک سقف یک پارچه سه بعدی شود.

\r\n

شایان ذکر است در پشت این نوع از سقفهای کششی شما می توانید انواع نورها را بکارببرید - SMD،LED، مهتابی، فیبر نوری، کریستال -

\r\n
\r\n
سقف سه بعدی کششی
\r\n
\r\n

 

\r\n

سقف سه بعدی  کششی چیست؟

\r\n

بارها این سوال از ما شده است که سقف سه بعدی کششی چیست یا منظور از سقف سه بعدی کششی چیست، اعمال چاپ بر روی پارچه های کششی نسوز را سقف سه بعدی کششی یا سقف سه بعدی می گویند فقط با این تقاوت که در ایران برروی پارچه های کششی ترنسپرنت یا همان نورگذر بیشتر انجام می شود تا بتوان از پشت سقف نور مناسبی کار بشود. اغلب مشتریان از با شنیدن کلمه سه بعدی به این فکر فرو میروند که یعنی بعد سوم همان برجستگی کار است یا خیر شایان ذکر است بسته به طرح انتخابی می توانیم این را در نظر بگیریم ولی در اصل بعد سوم منظور برجستگی کار نیست بلکه بعد روح بخشی به زندگی و طبیعی جلوه دادن محیط است البته شما می توانید با یک طرح سه بعدی و یا پرسپکتیو سقف خود را چهار بعدی نماید و تورفتگی یاهمان ارتفاع مجازی و یا برجستگی به محل مورد نظر بدهید.

\r\n

 

\r\n
\r\n
\r\n

ابزار نصب سقف کششی

\r\n

1- هیتر وکارتکت نصب سقف کششی

\r\n

2-پارچه سقف کششی

\r\n

3-نور مورد نظر برای اجرای نور پردازی

\r\n

4-چسب آلومنیومی سقف کششی

\r\n

5-پروفیل پلاستیکی یا فلزی مخصوص سقف کششی

\r\n

برای اجرای سقف کششی و سقف سه بعدی حتما باید قبل از اولین کار حتما دوره آموزشی مرتبط در شرکت لوتوس دیده باشید.

\r\n
\r\n
سقف سه بعدی
\r\n
\r\n

 

\r\n
\r\n
آسمان مجازی
\r\n
\r\n

قیمت سقف کششی و سقف سه بعدی

\r\n

در بحث قیمت گذاری سقف کششی به دلیل تنوع بسیار بالا انواع متریال و قطر پارچه استفاده شده، قیمت دقیقی وجود ندارد ولی بسته به محیط اجرایی می توان قیمتگذاری دقیقتری به کارفرمایان داد.

\r\n

در حال حاضر اجرای سقف کششی سه بعدی بدونه نور پردازی متری دویست و پنجاه هزارتومان براورد می شود و بخش نور متری سی هزار تومان انجام خواهد گرفت.

\r\n

قیمت اجرای انواع سقف های کششی با رنگ ساده و نوع جنس لاکر یا ترنسپرنت معمولا از یکصد و ده هزارتومان تا یکصد و هشتاد اجرا و راه اندازی می شود.

\r\n
\r\n
\r\n

 

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

سقف سه بعدی کششی ایده نو در دکوراسیون داخلی

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

 

\r\n

 

\r\n
\r\n

 

\r\n

کلینیک ساختمانی لوتوس با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت برای بازار سقف کششی ایران و امارات و مالزی هم اکنون قادر به تولید انواع سقف سه بعدی و کششی از نقطه شروع تا پایان کار از تولید تا مصرف تمامی محصولات را به تنهایی تولید و اجرا می نماید. با داشتن تولید و دستگاه های چاپ مجهز هر روز توان ارتقاع کیفیت را دارا است. رزومه بالا در تولید و اجرا بیش از 1400 پروژه موفق و همکاری با همکاران دکوراسیون داخلی و تولید سقف کششی برای شرکتهای فروش سقف سه بعدی باعث شده است اولین در کشور بشمار بیاید.

\r\n

 

\r\n

تجربه و اجرا همراه تولید

\r\n

 

\r\n

 

\r\n
\r\n

 

\r\n
\r\n
اجرای سقف کشسان
\r\n
\r\n

نحوه اجرای سقف کششی کلینیک ساختمانی لوتوس

\r\n

قبل از شروع پروژه کارفرما تصویری از محل مورد نظر با ابعاد حدودی برای تلگرام شرکت ارسال کرده است و کارشناسانه لوتوس بررسی های لازم را جهت اجرای سقف کشسان انجام بدهند.

\r\n

با توجه به ترافیک کاری شرکت در فصول سال از چهار روز کاری تا یک هفته آماده سازی سقف کشسان زمان براست و کارمند اجرای شرکت در یک روز مناسب و با هماهنگی کارفرما برای نصب سقف کشسان اقدام میشود.

\r\n

تمامی اجناس سقف کششی برحسب نیاز دارای مجوز لازم شیمیای و فیزیکی است.

\r\n
\r\n
\r\n

 

 

اخبار و مقلات مرتبط با کفپوش سه بعدی - سقف کشسان - پوستر دیواری و چاپ استیکر و پوستر