\r\n

 مراحل نصب کفپوش سه بعدی

\r\n

هدف از ارائه مقله آموزش کفپوش سه بعدی یا همان مراحل انجام کفپوش سه بعدی است تا کارفرمایان عزیز به مراحل اصلی کار پی ببرند تا کارنابلد با کم کاری در اجرای کفپوش سه بعدی مشکل ساز نشوند در این مقاله تمامی مراحل اجرای کفپوش سه بعدی به صورت کامل در اختیار مشتریان توضیح داده می شود ولی در نظر داشته باشید برای اجرا حتما باید کلاسهای آموزش کفپوش سه بعدی را حتما گذارانده باشید.

\r\n

 مراحل اجرای کفپوش سه بعدی اجرا اصولی و نسخه اصلی

\r\n

 

\r\n
\r\n
\r\n

مراحله یک » آماده سازی کف برای کفپوش سه بعدی

\r\n

در این مرحله مجری سطح را بررسی می کند تا مقاومت لازم را برای اجرای کفپوش سه بعدی بررسی نماید و بهتر است سطح کار با دستگاه ساب هموار شود در سرامیک و سنگ بجای هموارکردن سزح بهتر است مانند تصویر خط یا شکستگی ریز ایجاد شود تا چسبندگی لازم برای اجرای اپوکسی بوجود آید. بعد آن حتما کفشور جدید نصب نمایید که پنج میلیمتر بالاتر از سطح قرار داشته باشد. در ادامه کف را بادقت تمیز کنید حتی شده با جارو برقی تمام خاک را بردارید.

\r\n

 

\r\n

بعد از نظافت درب محل را از لولا خارج نمایید تا درست وپای کار را نگیرد.

\r\n
\r\n
اموزش کفپوش سه بعدی
\r\n
\r\n
\r\n
بتونه اپوکسی
\r\n
\r\n

مراحله دوم » بتونه کف برای کفپوش سه بعدی

\r\n

دراین مرحله از اجرای کفپوش سه بعدی نیاز است که شیارهای بالای نیم سانتیمتر را بتونه اپوکسی کنید البته برای مصرف کم در مواد اپوکسی بهتر است تمامی شیارها بین سرامیک یا سنگ را کاملا بتونه اپوکسی بزنید تا مقاومت بالای در کشش به وجود آید.البته در برخی از مراحل می توان از بتونه سنگی بعنوان بتونه جایگزین هم استفاده کرد مقاومت قبل قبولی برای سطرح های سرویس ها و آشپزخانه ها دارد.

\r\n

 

\r\n

دراین بخش نیاز است بعد از بتونه اپوکسی با چسب نواری دیوار احاطه شود

\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n

مراحله سوم » پرایمر برای کفپوش سه بعدی

\r\n

پرایمر اپوکسی باید جنس استانداری داشته باشد تا چسبندگی لازم را در زمان پس از اجرا داشته باشد شما نمی توانید ار هرجایی پرایمر تهیه کنید خیلی صدمه ایجاد می کند در صورتی که به درستی اجرا نشود معمولا پرایمر را با غلطک رنگ برروی زمین پخش می کنند و کاملا باید خشک شود. پرایمر یکپارچه و مرحله ای باید زده شود و تنها مرحله ای که بو دارد در اجرای کفپوش سه بعدی البته به زودی این بو از بین می رود. 

\r\n

 

\r\n

حتما باید پرایمر به خوبی مخلوت شود تا خاصیت از دست نرود

\r\n
\r\n
پرایمر اپوکسی
\r\n
\r\n
\r\n
اجرای اپوکسی
\r\n
\r\n

مراحله چهارم » رنگ اپوکسی برای کفپوش سه بعدی

\r\n

اجرای رنگ اپوکسی به دو روش است روش اول با غلطک و روش دوم با کارتکت در کفپوش سه بعد حتما توجه داشه باشید که با کارتک رنگ اپوکسی برروی سطح پخش شود تا به میزان لازم رنگ اپوکسی بر سطح ریخته شود. زمان خشک شده واقعی رنگ اپوکسی مخصوص کفپوش سه بعدی یک هفته کامل است ولی بعد از هفت ساعت می توان برروی آن پا گذاشت و مرحله بعدی را اجرا کرد ولی بعد از یک هفته به مقاومت بسیار بالای می رسد.

\r\n

 

\r\n

در این مرحله باید دمای محیط بالای 25 درجه باشد

\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n

مراحله پنجم » پارچه برای کفپوش سه بعدی

\r\n

اجرای پارچه در کفپوش سه بعدی اصولی ترین را برای کفپوش سه بعدی به حساب می آید هرنوع جنس در اجرا ممکن است در دراز مدت شاهد حباب و ایراد کار باشید. اما این پارچه از نوع خاصی است که با دستگاه یووی ایجاد شده باشد و پارچه ضد آب و ضد اسید باشد در روش پارچه به راحتی می توان طرح را اسنبل کنید بدونه هیچ ریسک و خرابی پروژه به درستی اسنبل می شود. اجرای پارچه سطح یکسانی به طرح می دهد. پارچه ها در عرضهای مختلف تولید می شود که نیاز تمامی کارفرمایان را برطرف میکند.

\r\n

 

\r\n

در این مرحله باید حتما از پارچه استفاده بشود

\r\n
\r\n
پارچه کفپوش سه بعدی
\r\n
\r\n
\r\n
اجرای کفپوش سه بعدی
\r\n
\r\n

مراحله ششم »لاک اپوکسی برای کفپوش سه بعدی

\r\n

اجرای لاک کفپوش سه بعدی مهمترین مرحله و همان اخرین مرحله اجرایی کارشماست که خیلی بادقت و ظرافت باید به سرانجام برسد. استفاده از لاک مناسب در کفپوش سه بعدی بسیار مهم است و از هرشرکت تولید لاک اپوکسی نمی توان تهیه کرد. حتما درون لاک اپوکسی باید ماده ضد حباب ریخته شود تا حباب های زشت و زننده در کار شما به وجود نیاید و مجری بسیار حرفه ای باید به درستی لاک اپوکسی را پخش کند و لیسه خود از پارچه جدا نگاه دارد.

\r\n

 

\r\n

لاک اپوکسی معمولا 12 ساعت به بالا خشک می شود

\r\n
\r\n
\r\n

 

\r\n

    این مقاله درآمدی بود برای کاربرانی نحوه درست اجرای کفپوش سه بعدی با متدد جدید اروپا را به صورت اجمالی توسط تیم لوتوس تهیه و اشتراک گذاری شده است.  

\r\n

 

\r\n

کفپوش سه بعدی

\r\n

 

 

اخبار و مقلات مرتبط با کفپوش سه بعدی - سقف کشسان - پوستر دیواری و چاپ استیکر و پوستر