\r\n

سقف کشسان در تهران

\r\n

اجرای سقف کشسان پرینتی و لاکر توسط کلینیک ساختمانی لوتوس در تهران و حومه تهران در سالهای اخیر به انجام رسیده است. با بیش از 1200 نمونه سقف کشسان موفق و استاندار های لازم جهت تولید سقف کاذب کشسان و اجرای سقف کاذب کششی  که در راستار اجرای هدفمند قرار گرفته است شایان ذکر است که لوتوس در سال 95 به لوح کارآفرینی دست پیداکرده است.

\r\n

با در نظر گفتن مدیریت مشتری مداری کلینیک ساختمانی لوتوس در تمامی نقاط تهران قادر به پاسخگویی و اجرای پروژه های ساختمانی کفپوش سه بعدی و سقف کشسان و دیوار سه بعدی است و امیدواریم در راستای تولید ملی شما کارفرمایان عزیز حمایت خود را به کالای ایران نشان داده باشید و کلینیک ساختمانی لوتوس را در اجرای پروژه های خود در تهران سهیم نمایید.

\r\n

 

\r\n
\r\n
\r\n

انواع سقف کشسان

\r\n

1- سقف کشسان پرینتی  یاهمان سه بعدی

\r\n

2- سقف کشسان لاکر یاهمان براق

\r\n

3- سقف کشسان آینه ای

\r\n

4- سقف کشسان ترس یا نورگذر

\r\n

5- سقف کشسان پارچه ای

\r\n

6- سقف کشسان نیمه مات  یاهمان ساتین

\r\n
\r\n
سقف کشسان در تهران
\r\n
\r\n
\r\n
سقف کشسان در تهران
\r\n
\r\n

اجرای سقف کشسان در تهران

\r\n

کلینیک ساختمانی لوتوس با در نظر گرفت بازار سقف کشسان در تهران و سقف کششی در تهران و برمبنای بیزینس پلن خود و کیفیت تولید مواد اولیه با افتخار یکی از معتبر ترین شرکتهای نصب و تولید سقف کشسان در تهران بشمار می آید رزومه حاض اهمیت بیش از 1200 نمونه سقف کشسان در تهران که قابل مشاهده است از سال 1394 تا امروز بدونه نقص در حال استفاده می باشند. طول زمان بسیار پایین در اجرا مشخصات تیم اجرای با نظم است البته علاوه بر نظم استفاده از اجناس باکیفیت داخلی که بخش تولیدی لوتوس به سرانجام رسانده کیفیت همراه با نظم را در اختیار مشتریان قرار داده است.

\r\n
\r\n

 

اخبار و مقلات مرتبط با کفپوش سه بعدی - سقف کشسان - پوستر دیواری و چاپ استیکر و پوستر