سقف کشسانسقف کشسان براق (لاکر)

سقف کشسان براق در رولهایی از عرض ۱۰۰ الی ۵۰۰ سانتیمتر و ضخامت ۱۸ میکرون الی ۲۵ میکرون میباشند. در بین انواع سقف های کشسان، سقف کشسان براق از نظر تنوع رنگ ها، یکی از متنوع ترین آنها میباشد.

 

سقف کشسان براق یا همان لاکر بخاطر سطح براقی که دارد ، تصاویر را انعکاس داده و مانند آینه، محیط اتاق را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد. البته شایان ذکر است که در اجرای این نوع سقف نمیتوان در زیر کار نورپردازی را انجام داد.

 

استفاده از رنگهای تیره انتخاب نمایی، به خاصیت انعکاسى آن افزوده می شود. و رفلکس جالبتری پیدا می کند.

 

تنوع رنگ ها و نوع خاصیت براق، به سقف لاکر این امکان را میدهد که سقف هاى صاف، شیب دار و حتى برجسته و یا به عبارتی سقفهای حجم دار بسازد.

 

این بدان معناست که هر آنچه که در رؤیا هاى شما نمیگنجد را میتوان اعمال کرد. مشترى میتواند هر رنگى را انتخاب کند. از رنگ سفید برفى تا تیره ترین رنگها. ولی استفاده از نور پشت در این گونه سقف کشسان بی معنی هست، البته در برخی از دکورها از روبرو نورپردازی می شود.

 

 

 

سقف کشسان براق (لاکر) در چه مکان هایی استفاده میشود؟

همانگونه که در بالا ذکر شد؛ بخاطر تنوع رنگ سقف کشسان براق ، عملاً میتوانیم بر طبق رنگ دکوراسیون داخلی استفاده شده هر محلی این سقفها را طراحی و اجرا کنیم.

 

رنگ هاى روشن جهت اتاق هاى کوچک با سقف هاى کوتاه و همچنین در حمام ، آشپزخانه ، ورودى هاى آپارتمان و یا ورودى هاى نه چندان بزرگ منازل مناسب تر است .

 

رنگ هاى تیره جهت دفاتر کار و یا اتاق هاى بزرگ، محل هاى عمومى، باشگاهها ، رستوران ها و مراکز ورزشى کاربرد بیشتری دارد .

 

 

سقف کشسان براق (لاکر)

 

 

لوتوس وب سایت کفپوش سه بعدی - سقف کشسان - پوستر دیواری و چاپ استیکر و پوستر