\r\n

 استفاده از بک لایت مناسب برروی دیوار و سقف با طرح های زیبا یا ساده می تواند جلوه ای خاص به مکان تجاری شما داشته باشد. که این عمل تنها با سقف کشسان جامعه عمل می پوشد بله سقف کشسان بکلایت مناسب جهت نورپردازی یکپاچه و ثابت است. با نتطیم دقیق نور در پشت سقف کشسان بهتری فضا را برای مکان تجاری و دکوراسیون واحد تجاری می توانید ایجاد نمایید. البته اعلاوه بر بکلایت شما ی توانید طرحی مناسب براساس نوع تجارت خود برروی سقف چاپ نمایید تا خود سقف جنبه تبلیغاتی برای واحد صنفی شما باشد.

\r\n

بطرو مثل می توانید در نمایشگاه اتومبیل از طرح های خودرو های خاص با نورپردازی مناسب برروی ئیوار یا سقف ماهیت تجارت خود را به مشتری به صورت مفهومی القا نمایید. بزور کلی هم جنبه زیبایی در دکوراسیون داخلی دارد و هم تبلیغاتی که مانند یم استند تبلیغاتی یا بنر پشت نوردار عمل می کند که اینجاست شما باید تیر دو نشان را زده اید و از فضای کار خود بهترین استفاده را کرده اید.

\r\n

 

\r\n

سقف سه بعدی کشسان

\r\n

 

\r\n

اسفاده از طرح و رنگ مناسب در مکانهای تجاری بسیار حاض اهمیت است که این کار حتما باید توسط طراح دکوراسیون داخلی انجام بپذیرد تا هارمونی لازم را بوجود بیاورد. یعنی با طراحی مناسب بصورت مفهومی توانسته باشد مشتری را کاملا جذب تجارت و تبلیغات شما کرده باشد.  سقف کشسان با توجه به اینکه قابلیت جابجایی از مکانی به مکان دیگر را دارد می تواند در جابجایی ملک تجاری شما با شما همراه باشد تا هزینه ای شما را کاهش بدهد.

\r\n

 

\r\n

سقف کشسان

\r\n

 

\r\n

سقف کشسان

\r\n

 

\r\n

با توجه به سهولت اجرای سقف کشسان گزینه مناسبی برای دیزاین داخلی مکان تجاری شما است.

\r\n

 

\r\n

 

 

اخبار و مقلات مرتبط با کفپوش سه بعدی - سقف کشسان - پوستر دیواری و چاپ استیکر و پوستر